Torsdagkväll

Då var det torsdag, gick upp kvart i 6 imorse, alltid lika kul. 4 timmars föreläsning från 8-12, alltid lika kul längst bak i klassrummet och bara hör/fattar hälften av danskan.

Kom hem, kollade på Simpsons och fikade och sen sov jag i typ 1,5 timme, haha, det var skönt. Sen var det dags för mat och sen käkade vi våfflor med korridoren, mums, har längtat efter det hela veckan, haha. Sen kollade vi på lite filmer från gamla korridorsfester, herregud alltså.

Ja och nu är klockan 11 och jag har LOV, ledig hela nästa vecka, inte skola igen förrän 19 alltså, shit, 11 dagar. Dock ska det pluggas en del hoppas jag, tenta den 29/30..

Bild från Bled i Slovenien, jättefint trots det dåliga vädret..


Kommentarer
Postat av: Mindy

God kväll söta..Fin bild på er :) Så din din heder är..Ha en skön kväll.kram

2009-10-11 @ 20:47:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Johanna Andersen

Himmel vad vackert! Jag har aldrig förstått varför en del åker till typ Litauen, Ungern, Slovenien... men nu förstår jag :)

2009-10-12 @ 17:06:19
URL: http://johannaaandersen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0