Hemma igen

Japp då var man hemma igen. Kom hem i torsdagskväll tillbaka till korridoren. Fredagen spenderades med att städa och tvätta. I lördags var det hejdå-middag för Anna och igår åt jag taco, haha, gjorde inte så mycket mer.

Måste åka in till Malmö nu för att köpa extern hårddisk, det har ju blivit en del bilder från resan om man säger så. Den stora kameran sköttesig jättebra och var inte till några bekymmer alls, tappade dock dess linslock :( Men det klarar man sig utan ett tag, ligger någonstans bland bergen i Montenegro skulle jag tippa på.

I Malmö ska jag även hämta de andras bilder, jag använde inte min lilla så mycket men fick ändå ihop 1225 bilder så kan tänka mig att de andra har ungefär likamånga var, fast nej, kanske lite färre, aja, bilder kommer kanske upp ikväll om jag kommer på hur jag ska visa allt för er.

Visar istället en bild tagen innan jag åkte från Sverige och dess regn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0