No pics

Fredag, idag har jag faktiskt städat mitt rum, det är skönt när det är rent, haha. Just nu hör jag hur det regnar utanför, det ska tydligen blåsa mycket imorgon så verkar inte bli någon fotorunda som jag hade tänkt. Dock känner jag inte till Lund så bra heller, vet inte var man ska ge sig ut och fota, har ju ingen bil iheller att köra nånstans och hitta något trevligt place. Någon som vet något fint här i krokarna? Haha, nu är jag helt sugen på att fota porträtt och djurporträtt, det brukar jag inte vara, men har varit det ikväll, så när våren kommer måste jag börja fota folk :D Måste leta upp några försökskaniner med eftersom jag inte gjort det förr, men men, roligt..

Har tyvärr inga nya bilder att lägga upp tråkigt nog, men ser att ni varit 16 st och besökt bloggen idag utan att jag skrivit idag eller igår, igår hela 32. Det är många för att vara min blogg, vilka är ni och varför kommer ni hit? :P Roligt, men sorry har inga bilder än, men fortsätt spana, det ska komma ;P


Kommentarer
Postat av: Stella

Hej hej!
Fy vad skönt och grattis att du klarade tentorna :) Hur lång är utbildningen du går?

Finns det inga kvällskurser i det i lund då? Här i umeå finns det en del i både redigering och fotografering!

2008-01-20 @ 02:05:41
URL: http://stellaliljestrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0