Fredag

Ja då var det äntligen fredag igen. Har en liten skoldag kvar sen är det helg på riktigt. Vi ska börja med SM idag, statistisk mekanik. Undrar hur det är egentligen, men roligt med inte bara matte hela tiden i alla fall.

Förra fredagen så beställde jag böckerna vi skulle ha. Men så i onsdags så säger de att vi ska ha en annan bok. Ja så jag avbeställde böckerna då, och den vi skulle ha var slut. Men så igår säger de att det var rätt från början. Så jag fick beställa om. Nu kommer det ju ta skitlång tid innan dem kommer :( Störigt eller vad. Aja, den kommer väl nån gång, men man vill gärna hänga med från början. Har beställt en annan bok från ett annat ställe med till min distanskurs, så så fort den kommer kan jag börja med den kursen. Yeah, intressant.

Men men, nej, lite mat nu hade inte suttit helt fel.

image326

Kommentarer
Postat av: karin

statistisk mekanik? ohmy!! hahahaha det får du allt förklara, sitter som ett frågetecken!! kram

2007-09-07 @ 11:43:51
URL: http://khurre.blogg.se
Postat av: Caroline

bravo e gott iaf, det ska vara naturligt, utan socker iaf!
gillar bilden, svartvitt

2007-09-07 @ 15:38:18
URL: http://lakritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0