Tiden går fort när man har roligt(?)

Ojdå, vad tiden har gått snabbt idag, gick upp vid 10, och sen har jag pluggat och kollat på South Park tills nu.. Man måste kolla på någonting för sällskap och idag blev det South Park, haha :P
Nu sitter jag här och käkar en banan för att piggna till inför skoldagen, börjar kl 15 och slutar 16 eller 17 :P sen måste jag hem och plugga ännu mer, får göra ett jätteryck nu, plugga resten av kvällen, sen är det över, tenta imorgon, och sen ut TENTAFEST! Oj, vad jag längtar på att det ska vara över.. Det blir nog en ganska bra helg det här..

Tentafest på torsdag som sagt med klassen, ut på nation!

Troligen ut med lite folk jag inte träffat på ett tag på fredag då en av dem blir 19..
Korridorsfest här i E400 på lördag, avskedsfest för två korridorare
kanske en fika på söndag med en kompis från gymnasiet som flyttat från Skåne :P Blir väl prata lite Mallorcaminnen :)
Bådar gott eller hur? Frågan är bara hur jag ska orka :P Men jag får bita ihop :D Kommer man väl ut är det kul, eller hur?

Nej nu måste jag dra iväg till Klimatkursen! Adios


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0