Lördag

Aj, nu har jag ont i armen :P haha.. har fastnat vid datorn, hittade en tävling där man kunde vinna biljetter till Eurovision, haha, och där ska man sätta ut olika finska saker på en karta på så kort tid som möjligt, då får man ont i handleden säger jag bara :P haha, men nu vet jag iaf var allting ligger i finland känns det som :S haha, men det är sjukt, man måste komma närmare än 1 km till 3 ställen på väääldigt kort tid för att ha någon chans, hur i hela ska det gå till på liksom hela finland, inom 1 km!! hrm, ja.. sjukt, ligger på 40 plats nu, så jag kan nog glömma den där eurovisionen :P

Idga har det varit sol så jag har varit ute och fotat ankor :D De är så söta och kvackiga :D Behöver bara ett nytt minneskort så jag kan fota ännu mer, och inte bara ankor alltså :P

image15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0