Helg

Ja, då var det dags för ännu en helg.. Ikväll är det CSI, Criminal Minds och Hello Sweden! Allting visas på kanal 5 också, kvällen räddad, haha :P Får hoppas att Hello Sweden är kul, Jaws är ju med :D
Har kollat på Lost nu eftersom jag missade det i Onsdags när jag kollade på Manchester United istället (och så klart vann dem) :D Jag har förresten en väääldigt fin nyckelring ;D Bästa laget! Ja, okej, nästan ;P

image12


Jag har två fina nyckelringar till :) Här på världens bästa lag, och på ja, världens bästa, ja, världens bästa! Ja, har tre kära saker i mina nyckelknippor, skulle haft lite fler ramar så man kunnat rama in lite folk där (Typ min puff, några kompisar). Och snart börjar allsvenskan igen, snacka om att det ska bli härligt!

image14

Världens bästa Homer, han är så ball!

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0