Äntligen fredag

Då var det äntligen fredag igen då.. Denna veckan har gått väldigt snabbt, känns som om det var igår jag satt på bussen hem :P
Min kladdkaka blev inte bra idag, gjorde en dubbel sats, men ja, den var ju inne längre men blev typ aldrig klar, och såg nästan bränd ut ovanpå :s Aja, hoppas den blir bra när man har kylt ner den lite.. men usch den är skitstor, hade den blivit bra hade man ju kunnat bjuda, men ska jag kränga hela den stora själv nu :P ha, ojoj..
Och nu har jag sett klart på Heroes.. alla 17 avsnitt, nu måste man vänta till måndag för att se fortsättningen, aaah :P Börjar bli spännande nu ju.. Idag ska jag nog ut på nation, men jag är trött, men vill ut, men vill inte vara trött, och har inte tid att sova innan jag ska dit heller känns det som :P Attans.. Dessutom vet jag inte vad jag ska ha på mig :C
Och imorgon ska jag och min mamma till Nova Lund, ännu en gång behöver jag massa grajor, jeans, skärp och massa annat :P haha, hur mycket ska vi sätta på att jag inte kommer hitta vad jag vill ha? Dessutom vill jag ha nya skor!

Ett annat litet problem jag har är att jag inte vet vilken parfym jag ska använda xD

Parfym

Lite onödig fakta nu, men jag väntar på att bli hungrig så jag kan äta.. JLo:n använde jag alltid förr till vardags men är så trött på den nu.. Numera använder jag Hugo Boss Intense.. Den är bra tycker jag.. Förr hade jag också min Gucci till fest liksom, men nu har jag ju två festisar till.. Den fina DKNY fick jag av min snuttis, så den använder jag när jag är med honom, annars är det ändå mest en sommarparfym.. Sen är det Elizabeth Arden som är den lila som jag har i en liten flaska med, den är kanske lämplig att ha eftersom man kan ha den lilla flaskan med sig och fylla på :P Smart.. men ändå.. har ändå lite problem :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0