Allsvenskan

Trelle Trelle Trelle.. Läser på aftonbladet nu vad de allsvenska tränarna tycker om OSS.. Vi ska visa dem att vi ska hålla oss kvar med råge, ni ska få se..
Ja, nu är jag väääldigt sugen på allsvenskan. Stå där på läktaren när alla fina blåa går in på plan.. Aah, Vångavallen i mitt hjärta. 11 små dagar kvar till premiären mot Göteborg..
Förra säsongen var det trevligt. 1 Trelleborgs FF 30 19 9 2 48-13 66
Segeeeeeeeeern är vår, segern är vår :D

Hursomhelst, ni ska alla få se vad Trelleborg kan göra i allsvenskan, och vi har inte tråkigt spel nånstans..
Årets första intressanta derby är den 16 April på Vångavallen mellan Trelleborgs FF och Malmö FF, di mörkblåe mot di ljusblåe, lillebror mot storebror, en sån match :D

Och det står på aftonbladet att TFF är Sveriges motsvarighet till Reading. Ja, det är lite konstigt.. Jag har alltid känt en liten connection till Reading, eller ja, alltid och alltid, typ lite mer än ett år då :P Jag trodde de skulle vinna The Championship, och visst gjorde dem det.. Sen går de upp och gör ett väldigt bra jobb i Premier League, jag vet inte, nånstans känner jag en connection till dem.. Även om det ligger precis utanför Manchester, och kanske är lite sådär lillebror till United, och kanske sådär rivaler.. Ändå känner jag för dem.. Och nu står det att vi är som dem, ja, det är väl bara att tacka I guess..

Och för er som undrar så kan ni ta det lugnt, United kommer ta hem bucklan i år :D

Kommentarer
Postat av: Dress Like a Princess

ELFSBORG!

2007-03-26 @ 20:07:10
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0