Trött

Idag är jag trött.. Igen. Försökte springa igår men mådde skitilla så får testa ikväll igen. Idag har jag bara suttit och väntat på att tiden ska gå. Har kollat på några avsnitt Planet Earth och tagit ett fotbad :D Väntar på att klockan ska bli 17 så man kan gå och kolla på tentan och sånt. Ska nog gå lite tidigare och se om jag se de små ankungarna precis vid skolan :D Isf ska de bli fotade :D Sen ska jag iaf åka hem till Trelle :P Skönt, äntligen! Nu ska jag se ett avsnitt Planet Earth till tror jag, sen ska jag studera fiskarna tills jag ska dra :P haha, men här är så tråkigt nu, har ingen mat iheller :P haha..
Åh, jag måste bränna ner alla mina bilder innan datorn får åka hem, haha, annars kommer de säkert försvinna, och det hade varit katasrof :P Aja, hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0