Tom buss

Midsommardagen idag då. Solen har varit framme lite men jag är trött ändå. Det var en trevlig dag igår. Var här i Höllviken och grillade med lite folk. Var jag, min pojkvän och tre av hans kompisar. Så jag var ensam tjej. Vi grillade istället för att ha en traditionell midsommarmiddag. Jag gillar inte sill iaf, men grillningen blev väldigt bra. Sen stack vi hem till någon av dem andra och hängde där tills vi stack till Malmö. Vi var på Heartbreak var jag aldrig varit innan. Det var ganska trevligt även om jag var ensam tjej. Var på rätt dansgolv hela kvällen dock, där med gamla låtar. Yes. Gillar inte direkt r'n'b och sånt.

Vi stack därifrån vid halv 3 och gick och käkade kebab för att ta bussen 8 min över 3. Men såklart var den försenad. Tog typ en kvart innan den kom och då trodde man att den redan skulle vara full. Men där var typ 1 person på bussen. Skumt. Det började ljusna på bussen hem. Var sen tillbaka i Höllviken vid 10 i 4, då var det ljust. När vi gått hem hit sen var klockan 10 över 4 och då var det nästan dagsklart. Var i säng halv 5, för ljust i rummet. Men men, trevligt när det är ljusa dagar.

Hrm, nu är jag mätt för jag har krängt en massa ostbågar. Är ganska slö idag, vi ligger och kollar på Futurama. Det går att se om och om igen.

Han här ser lite skum ut:
image194

Kommentarer
Postat av: Karin

oj läskig men snygg
hehe jag är sååå sliten idag men var SUPERkul igår:p

2007-06-24 @ 11:17:42
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Johan

Haha du glömde skriva att du ente blev insläppt men en som é två år yngre gick in utan problem hahah ganska roligt om du frågar maj

2007-06-28 @ 00:05:40
URL: http://Ohlssons.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0