Jag vill till månen

Nej jag sover för mycket, men jag är ju trött så vad ska man göra? Haha, ja det är inte lätt.
Drömde massa drömmar inatt. Bland annat att jag skulle till månen, hade dock varit där nån gång innan, haha :P Det började med en massa pendlande till olika ställen sen skulle vi sitta i en raket. Medan jag väntade på att vi skulle få åka till ett rum i rymden där vi skulle göra massa tester så åkte jag runt lite med Martin Timell på vår sida av rymden typ, där vi inte behövde ha massa luftstuff, äh jag vet inte. Han sa att jag skulle fråga honom hur ofta han var i rymden. Så det gjorde jag. Han var där tydligen bara en minut varje månad. Varje gång det blev ny månad för då var himlen extra fin. Ja okej :P Sen var vi iaf i det där rummet som vi skulle göra en massa experiment. Sen vaknar jag av någon anledning :( Hann inte ens komma till månen, men sen drömde jag något annat om det, två astrounater som satt där och tittade på jorden typ. Fint var det :P haha, men men..

Drömde något till, men kommer inte ihåg så mycket så det är lönt att skriva ner..

Men men, en ny dag, idag ser det grått ut igen. Hoppas det blir som igår då att solen kommer fram igen.

Det verkar som om det kanske blir en liten roadtrip i år, ja en miniroadtrip då, men det hade varit nice det med. Dock inte en Mallorcaresa ;P Äh, jag har inte gett upp!

Nej lite lunch nu, sen ska jag föra över lite Simpsonsavsnitt till min dator och sånt.

Tips på någon god drink man kan göra om man blandar med någon av dessa?

image203

Kommentarer
Postat av: mysan

i know ;)
isbjörn heter den,
du ska ha 2,5 cl vodka
1,5 cl blå curacao (som du har där)
o sen fyller du på med fruktsoda o rör om.
o se till att ha en massa is i medans du gör den.
*smaskens*

2007-06-27 @ 16:08:48
URL: http://filin.blogg.se
Postat av: Karin

mm fast nu orkar jag nog inte göra någon riktig sida av den.. får stanna vid skoluppgift.. är inte nöjd när det bara är html.. vill göra an bättre av CSS-koder sen.. jag lovar, någon gång i framtiden kommer det en sida iaf:)

2007-06-27 @ 16:47:49
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0