Blommor

Så ja, nu är jag i Höllviken igen. Var först lite med min mamma i stan igår. Hittade en fin klänning typ, men måste spara mina pengar, men nu tänker jag nog köpa den ändå, får se om den är kvar nästa gång jag är där :P

Sen  var jag med Maria och Maria, trevligt, det var ett tag sen, fick planera en massa för vår lilla roadtrip, vad kul att det kommer bli av, kommer antagligen köra till karlskrona sen till uppsala och stockholm :P Den ena Maria bor i Karlskrona och den andra i Uppsala, så kan sleepa hos dem typ. Men men, mer om det nån annan gång, är inte förrän slutet av sommaren så..

Jag ser solen idag! Yes, kanske blir lite fotande idag då? Mouhaha..

Jag har bara bilder på blommor här som jag vet är lite tråkigt men bättre en bild på blommor än på ingen bild alls, eller hur? :P Just det, så nu, en blombild.

image209

Kommentarer
Postat av: Kejrinn

bilden ser väldigt somrig ut, lyckalycka! roadtrip låter spännande btw!

2007-06-29 @ 12:47:50
URL: http://khurre.blogg.se
Postat av: Karin

fin bild:) ha en bra dag

2007-06-30 @ 10:08:48
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0