Bla bla..

God middag.
Jag är trött idag igen. Sitter på golvet för tillfälligt, lite jobbigt är det. Den andra datorn är fortfarande kvar där denna ska stå och bla bla bla ointressant. Men än så funkar inte nätverket och kan inte koppla in datorn och tvn.. Attans..

Jag vet inte vad som händer idag, jag orkar inte bara sega, vill göra något av detta lovet. Attans.. Hrm, ska nog rensa lite mer bland bilderna. La in alla 600 bilder från den senaste veckan. Så ja det ska rensas och arkiveras. Kör igång med det nu hade jag tänkt. Lite jobbigt på golvet bara, inte så ergonomiskt.

Muffinsen som bakades häromdan. Där är vanliga med hallon i, chokladmuffins med after eight och chokladmuffins med mörk choklad.. :P

image177

Kommentarer
Postat av: Sofie

å vad gott det ser ut :)
jag brännde hande igår när jag bakade, satt den is hela kvällen. ^^

2007-06-18 @ 22:05:50
URL: http://pellemunk.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0