Uttråkad, trött och hungrig

Jag är uttråkad. Börjar bli hungrig med :/ Jag måste egentligen käka mindre och mer nyttigt, men har man inget och göra vill man äta, haha :P Inte bra.. Trött är jag med.. Ja det är inte lätt. Är så sugen på en resa nu, min mamma är i Dublin, lyckost! Det vill jag med ju :P Men men..

Känns som om jag kommer lägga mig tidigt ikväll, men det kan vara skönt det med, ska nog bli bra väder imorgon, kan ju alltid hoppas iaf. Vet inte om vi ska till Köpenhamn eller inte, men det vill jag veta snart isf för då måste jag hem till Trelle och byta skor och hämta laddaren till kameran som jag glömde, haha, glömde typ allt idag :P Men men, dessutom har jag ont på båda mina hälar så blir nog inget springande ikväll, iaf inte innan det blir mörkt.

Nej, hejdå, bilden ville inte ladda in sig..

Kommentarer
Postat av: Fröken Fredag

Usch, jag är också trött - och jag har verkligen inte gjort något ansträngande... xD

2007-07-13 @ 21:41:42
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0