The Simpsons

Fredag idag då ja.. Sov till halv 11, är väl bra det, dock skittorr i flabben när jag vaknade, och sen vilken hosta jag hade då, uuuusch. Undrar när jag ska bli helt kry :P Aja, åkte hem till Trelle för att fixa en massa, men funkade internet? Nej, åh, störigt, åker man hem för att betala stuff på internet och fixa hemsidor och så så funkar det inte :/ Men men.. Gick igenom en massa smycken från garaget med, usch vad mycket hrm fula saker :P Men men, ska lägga ut det iaf och se om någon vill köpa :P Sånt är väl modernt för vissa. Alla har inte samma stil som jag :P Men inget för mig där iaf..

Sen idag har jag varit och sett SIMPSONS the movie. Oh yes, Simpsons is the shit. En bra film det där.

Min fina Homer-nyckelring. Och som jag visat innan men dagen till ära; mina Simpsonsglas.
image13


image179
image178

Kommentarer
Postat av: micke

Oh simpsons :) Filmen va ju underbart rolig!

2007-08-01 @ 13:58:31
URL: http://mickegfx.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0