Irriterad

Gah nu är jag irriterad, på allt och lite till.. När man gjort en hemsida som blir bra i min dator, alltså med denna upplösning och allt, men sen ska den sidan man lägger upp sidan på ha en massa reklam så inte ens hälften av bannern kommer med. Vad gör man då? Orka att man ska behöva göra en sida anpassad efter hur mycket reklam ***** tänker trycka dit.

Dessutom, haaallå, den är inte klaaaaaar, den ska inte se ut så.. Och JA, det är fotosida!!!! Inget jävla miljonprojekt. Jag kan inte så mycket, fatta det.

Dessutom orkar jag inte jobba mer på den för jag är sjuk och bilderna vill inte visas.. rooooooooooligt.. Noooo..iiiib.. Jäkla bilder, hur tusan ska man lägga upp det då? Någon som vet, kan man kombinera FrontPage och Dreamweaver? Funkar tydligen på min dator men inte sen när man ska ha ut det på internet..

Jaja, lägger in en bild.. Var några dagar sen nu.. Men behöver lite färg i min tillvaro nu.

image255

Kommentarer
Postat av: Karin

haha lät lite jobbigt det där, men fint foto:) ha en bra kväll nu!

2007-07-23 @ 20:36:59
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Alice

Haaj gumman! Allt bra med dig nuförtiden? Puss

2007-07-24 @ 09:58:39
URL: http://alicealice.blogg.se
Postat av: über

kasta både dreamweaver och front page i papperskorgen och kör anteckningar.

2007-07-25 @ 20:07:33
Postat av: Knutte

über: Ja men jag kan inte koda så bra, haha :P

2007-07-25 @ 20:32:06
URL: http://knutte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0