Tisdag morgon

Baby I'm the worrying kind..

Jag skiter i skolan idag, gör det hemma istället, vill inte till skolan.. ser kallt ut ute.. och så är jag så trött, fattar det inte :S vaknade halv 8 idag igen.. en timme efter klockan började ringa, jävla skit..

Okej på lördag är det melodifestivalen igen, andra chansen.. hrm.. hur tror ni det går, okej jag ska säga vad jag tror och hoppas/vill/tycker :P
Då börjar vi med första omgången:
Elin Lanto - Money mot Jessica Andersson - Kom
Hrm, där tror jag att Jessica tar sig vidare, lite för obra är Lantos låt..
Jimmy Jansson - Amanda mot Sanna Nielsen - Vågar Du, Vågar Jag
Där hoppas jag att Sanna går vidare när hon för en gångs skull gjort en låt som sätter sig på huvudet med schlagerstil, okej kanske inte en gångs skull då, men ändå :P
Uno & Irma - God morgon mot Sonja Aldén - För Att Du Finns
Asså den är svår.. Antingen så väljer svenska folket en ballad (som vi redan har några av i final) eller så väljer de en lugn med melodi, nämen, ah det är svårt.. vet inte vem jag tycker är bäst heller, skitsamma för mig här :P tror jag..
Nanne Grönwall - Jag Måste Kyssa Dig mot Magnus Uggla - För Kung och Fosterland
Behöver väl inte nämna mer att jag är ett stort fan av Uggla, men jag hoppas och tror att han går vidare, Nannes låt nej, den är faktiskt ganska dålig för att vara hon..

Och bland de fyra första, hur det än blir tror jag att Sanna går vidare till final, bland de sista fyra.. Ja, Uggla! Sanna och Uggla kommer gå vidare till final, hoppas jag.. aaah, de borde iaf.. deras låtar är bäst faktiskt.. men men.. tror inte att någon annan än jag är intresserad av att läsa det här om melodifestivalen, ja, men synd, jag skriver vad jag vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0