Onsdaaag

Idag är jag trött, skola från 8-17, jobbigt ja.. Och nytt glas till mitt akvarium har jag med fått, haha, eftersom jag är så osmidig och pajar det andra :P
Om någon är bra på mat så kan ni få hjälpa mig att bestämma vad jag ska äta, för jag har ingen aning, det har jag aldrig, så ge mig förslag på det :P :D
Sen ska jag iaf bara slänga mig i soffan och kolla på tv eller något, orkar inte göra något vettigt idag, synd bara att jag måste röra mig fram till tvn och ändra kanal eftersom min fjärrkontroll tappat kontrollen :| haha, jag låter ganska lat va?

Och har Johanna Sällström dött, det är ju sorgligt :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch, så lång dag i skolan!

2007-02-14 @ 19:16:13
URL: http://www.olododo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0