Tråkigt

Åååååh, gud vad tråkigt jag har.. Finns inget och göra.. Tvn funkar inte och datorn är skittråkig idag. Jag borde plugga, men kan inte göra det när det är helt tyst i huset, aaah, vad ska jag ta mig till.. Inte fint väder iheller så man kan inte gå ut iheller, eller jo, kan och kan men ne :P

Nej jag tror jag går och tar ett bad och pluggar lite där, med plugga i badet menar jag läsa anteckningar :P Det får det bli, men åh, då kommer ju håret vara klart långt innan jag ska sticka ikväll, ah, vilka problem.. :P Synd att jag inte har alla mina skönhetsstuff här, haha :P hade varit skönt med ett fotbad också ju, aja, får se vad jag hittar, har väl lite skum och andra grajor att ploppa ner i karet :D Kanon!

Kommentarer
Postat av: Mimi - With a little fantasy

Du tjejen, ett tips till nästa gång du har tråkigt: http://www.tv-links.co.uk - Det funkar fint, jag lovar! :)

2007-04-30 @ 17:18:29
URL: http://sotsak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0