Torsdag

...och precis som jag ska skulle det regna idag. Tur man inte har varit ute idag då, har bara fått lite luft då jag gick till och från tvättstugan två ggr :P Men nu är iaf lite av mina kläder tvättade, skönt att ha det gjort.. Får tvätta en maskin vitt imorgon med :P Annars idag har jag suttit här hela dagen känns det som, haft matteböckerna framför mig, räknat och läst och ja, men det går segt, fattar inte mycket känns det som..
Innan idag när jag satt här och pluggade, så börjar det tuta som aldrig förr, brandlarmet, någon har bränt mikron i köket, aj aj, det luktade inte gott och det var inte snällt mot öronen.

Annars såg jag tre guppyyngel idag :P Inte sett någon sen måndags då jag såg en, så det finns hopp om att de överlever, bra det :P

Nu har jag käkat en kiwi iaf, gott och nyttigt :)

image94

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0