Solsken

Idag är det skönt väder. Eller ja, typ 10 grader eller något, men sol i alla fall. Cyklade ner i stan för att handla grillspett och då blev man varm. Innan det gick jag lite i stan med, längesen jag gjorde det här i Trelle.. Gick in på Gina Tricot och hittade en tröja. Gick sedan in på Vero Moda, det var jättelängesen jag handlade något där, minns inte när det var senast, men oj vad längesen, men jag hittar en tröja där med iaf, bra det. Jag brukar inte vara så duktig på att hitta saker när jag går själv, så idag överträffade jag mig själv.
Gick sedan in på Åhléns för att kolla runt lite, skulle ha en liten necessär så man kan hålla koll på smågrajor i en stor väska. Det fick bli en genomskinlig, hittade ingen bättre. Behöver dock en ny större necessär med, den jag har nu är inte fin, men det får bli en annan dag.
Sedan stack jag då in på Möllers och köpte mig 10 grillspett. Så ikväll blir det grillning, grillspett, potatisgratäng och gorgonzolasås, har inte testat den kombinationen innan, men allting är gott så det lär detta nog bli, mums!

Nu måste jag räkna lite matte, för imorgon lär jag inte ha tid :P

Här är lite bilder jag hann ta igår när solen gick ner.

image95

       

Jag kan inte se i ordentlig ljus på denna datorn hur bilderna blev så la upp några stycken. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0