Nu har jag lyckats..

Nu har jag lyckats hålla mig från att käka choklad hela kvällen. Vet att det ligger 3,5 choklad i kylen. Jag råkade visst äta ett halvt igår. Jag har verkligen lyckats att inte käka, men jag lovar jag rycker snart dit. :P

Har precis testat mina nyinshoppade grajor, vissa grajor är jag mer positiv till än vad jag trodde.. :P Alltså, det är strange, när jag provar skor så passar typ inga.. :/ Alltså jag har storlek 38, men alla jag provar är för stora, och 37orna är för små. Som idag, testade 38or, men svinstora allihopa. 37orna satt perfekt, men kom hem med dem och nu sitter de tajt. Det är inte kul. Men det ena paret testade jag ett par nya 38or, och de var med för stora. Aja, får hoppas att de töjer på sig lite.

Nu behöver jag:
Svarta skor
Vit bh
PLÅSTER

haha, intressant va?

YEES, United vann idag, thank you! Kämpa nu in i det sista och ta hem ALLT som går att ta hem, jag litar på er. Jag vill ha ett linne med Manchester United, men det kommer isf i set med ett par röda brallor som jag inte är så sugen på. Det är dessutom nightwear, men linnet kan man ju ha närsom, det kostar dock 18 pund, vilket är 245 kr, och då är inte frakten från england inräknad :/ Så det blir inget linne för min del.



AH, match imorgon. Heja Trelle, slå nu Örebro. I know you can do it. Spelar ni och tar i som mot MFF så vinner vi, please, come on.

Min dator dampade så jag fick starta om datorn. Trodde att inlägget försvunnit så gick ut och hämtade chokladet jag stått emot hela kvällen. Men vad tror ni? Jo, den dampar IGEN! Så nu tänker jag äta upp resten :C

Nu börjar mitt minneskort i kameran bli fullt. (Räcker tydligen inte med 2 GB när jag fotar.) Så får väl börja rensa. Ne, men har inte raderat bilderna efterhand så blir en massa raderande nu. Tur man kan göra det genom datorn när den är inkopplad. :P


Kommentarer
Postat av: Emilie

Nice :D

Jag har samma problem när det gäller skor. Jag är mittemellan en 37a och en 38a :/ Skitjobbigt. Men jag funderar på att köpa 38or ändå, och typ lägga in en sula istället.

2007-04-29 @ 00:35:01
URL: http://emiliees.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0