Stackars blogg

Den här bloggen är inte vad den en gång var.. Jag tänker knappt på den ens. Inte ens mina bilder orkar jag lägga upp, för jag har många, har inte lagt upp alla från Indien än och nu har jag precis varit i England en sväng så har ju lite bilder därifrån med. Bloggen blir nog aldrig som den var, dess tid är förbi, men borde iaf kunde slänga upp lite bilder nån gång då och då.. Det kommer, hoppas jag.. Problemet är nog att jag inte vet hur jag ska visa bilderna smidigast för er, och att jag måste sätta den där jäkla copyrighten på varenda bild.. Haha får ju nästan panik när jag tänker på hur många bilder jag borde visa :P Men ja..

Kan visa lite random Indienbilder från kompakten då kanske.. Ellerja inte random, dessa tre gillar jag väldigt mycket :D Första är då när vi besöker Taj Mahal, andra är på en safari och den tredje är uppe på taket på stället vi bodde på i Varanasi.. Fina va? :D








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0