Mycket pics ja

Gud vad det är mycket bilder som ska upp här haha. Har förberett 3 inlägg nu men har hoppat över en stad mellan dessa, nämligen Dubrovnik, där är grymt många bilder och orkar inte sätta mig och kolla igenom dem nu, haha, så det blir två inlägg till med bilder, sen blir det nog mer paus innan jag orkar ta tag i dem, ska liksom få ner alla de 254 bilderna till ungefär så många jag lagt upp från de andra ställena, lycka till Knutte.

Annars, kuliga saker händer, håller på att planera hela två resor just nu, ih, jag är glad, hoppas dem blir av båda två.

Kommentarer
Postat av: Diana med Hampus & Nathalie

lite frågra bara, fotar du i RAW? :)

2009-09-11 @ 16:08:15
URL: http://familjenjohanssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0