Sittning efter sittning

Igår var det sittning för två i korridoren som fyllde år, det var trevligt. Haha, jag spillde dock ganska mycket rödvin över mig, men men, så kan det gå..

Idag har jag suttit och försökt skriva lite på vårt arbete, men det har gått sådär, så svårt att komma igång, men fick lite gjort iaf..

Imorgon är det dags för sittning igen, dock med meteorologerna den här gången, det ska bli nice.. Det blir Hallands igen som vi var på senast, hoppas dock det är bättre den här gången..


Kommentarer
Postat av: karin

jag hade en vit tröja på mig igår när jag var ute, det är nog första gången som mina vita kläder inte har rödvinsfläckar på dig när jag kom hem.

haha.

2009-02-26 @ 23:49:43
URL: http://hurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0