Fullpackad dag

Shit, fullpackad dag, skitkul!
Vi har fått köket städat av en städfirma, snacka om välbehövligt. Efter det kom en korridorare över så vi käkade lite våfflor och sa hejdå till honom eftersom han ska åka till Bali denna terminen. Sen hade jag nån timme för mig själv innan nästa man kom över som vi skulle säga hejdå till, denna gången blev det kladdkaka och den här personen ska till New York i ett år. Sen blev det taco med korren och sen film med korren, jättemysig dag helt enkelt. Det är nu när Anike har kommit tillbaka det händer saker. Dock kommer hon bara stanna till onsdag sen åker hon tillbaka till tyskland igen, tråkigt..

Imorgon blir det utgång med korren, äntligen, längesen nu, ska bli nice att komma tillbaka till nationerna med, haha.. På lördag är det utgång i malmö och på måndag börjar skolan igen, shit, redan, happ, då var det dags då..

Gällande bilderna, jag har inte vågat testa skivan igen, för jag har inget hopp kvar, och då måste jag acceptera att bilderna är borta.. Och bilderna från systemkameran är jag dock klar med nu 1432 st blev det till slut, shit alltså. Det är lite tråkigt dock att tre av bilderna inte funkar att öppna, raw-filerna alltså, så kan inte fixa dem och göra om dem till jpeg, jättestörigt, visst två av bilderna bryr jag mig inte om, men den sista är den bästa bilden jag fick på den lilla söta hunden som bodde där vi bodde i makedonien, ja tråkigt. Nu kommer jag vara osäker hädanefter med om bilderna kommer gå att ladda in..

Någon som vet varför bilderna inte går att öppna? Står end-of-file error när jag försöker öppna dem i photoshop. Har googlat lite på det men står inget om när bilderna är så direkt från kameran, tradigt :/

Jag tror inte någon orkat läsa allt detta, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0