Helg

Då var det lördag igen ja. Gick upp lite sent, men men, helg som sagt.

Idag blir det nog en sväng till IKEA, alltid lika roligt. Hrm, vad är det nu jag ska ha? Ja, som alltid värmeljus och sådant, sen en liten låda till smågrajor och kolla på ramar, och ja, lite allt möjligt. Om jag känner mig själv rätt kommer jag komma hem med en massa ljus, haha :P Men kan inte handla lika mycket som vanligt idag eftersom vi åker buss, haha, tur är väl det för jag har ljus så det räcker.

Alltså jag tror inte min födelsedag kommer bli rolig, haha, ingen kan nog umgås med mig. Mitt ena "gäng" är redan bortbjudna på annat, mitt andra "gäng" bor inte här nere, mitt tredje "gäng" ska på sittning and stuff, och det fjärde "gänget" umgås jag inte med så jättemycket att jag bara kan bjuda dem, äh komplicerat, hur som helst så kan ändå inte mina närmaste vänner komma, lite tråkigt. Aja, ska umgås med två dagen innan istället iaf, alltid något ;P Sen får vi se när det blir med resten..

Maaat nu tack!

En liten söt fjäril som jag hittade i trädgården i somras.
image328

Kommentarer
Postat av: Jennie

fin bild :)

2007-09-08 @ 13:29:09
URL: http://unreal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0