Lång dag

Åh, äntligen hemma.
Idag har det verkligen varit en heldag. Vi skulle till Ringhals, så det gällde att gå upp tidigt. Vi körde i 4 minibussar, det var roligt, haha, men men, rundturen var inte så lång, men maten var god, haha, sen 2 h hem igen, det var lite segt. Men det var ganska roligt allt ändå. Men nu är jag trött, måste äta något snart, sen ska jag bara slänga mig framför tvn tror jag, haha :P Haha ja, och smart som jag var glömde jag mitt id-kort, smart knutte, smart, hade ju plockat fram allt och jag brukar ju alltid ha med mig det, men idag, neeejdå, det funkar inte för mig att gå upp så tidigt helt enkelt..

Åh, börjar tidigt imorgon igen..

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad gör man (i detta fallet delvis du) på Ringhals?

2007-10-22 @ 20:21:46
Postat av: Anonym

Hej på dig! Det blev både vantar och halsduk för det har värklgien blivit litta kylilgare,,,När man kommer från trelle en dag som denna så är det mycket varmare i Malmö än i trelle...Hoppas att du komemr få en mysig tisdag kväll...bara några veckor till sen är det jul :) längtar...krma

2007-10-23 @ 15:43:55
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0