Tuesday

Oh mein Gott, jag är trött. Klockan är halv 9 och jag är ledig och VAKEN. Strange ;P Det är såhär att jag måste tvätta nu kl 9 därför jag är vaken, aaah, men men, är väl bra att gå upp tidigt, fick iaf ligga och dra mig, det som är huvudsaken. När jag är klar med tvättandet så ska jag käka en ordentlig frukost, sedan blir det packning. När klockan är 12 typ så ska jag ut till Nova Lund och införskaffa lite nödvändigheter :P Haha, får se hur mycket jag kommer hitta av det jag ska ha :P men men..
Drömde en massa konstigt inatt, haha, omg, gamla klasskamrater och Sonatas nya album, något om skor och något om att klockan var tre :S hrm, naket? ojdå.. :s nej jag kommer inte ihåg sammanhanget, men ännu en konstig natt.

Mitt hår är helt fint nu, lite sådär vågigt, men jag kan aldrig behålla det så :/ om jag går ut med detta nu kommer det vara paj när jag kommer tillbaka :( och tar jag i mousse så blir det inte heller samma sak.. attans, därför blir det plattning. Men hade varit bra om man kunnat behålla det såhär med någon lätt produkt, om ni har tips så säg det :D

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

Jag hatar att håret pajas när man går ut..
Det ser ju alltid så bra ut innan man går hemifrån :P
Men vad spelar det för roll? Ingen har ju sett det då. Haha!

Ha en bra dag :)

2007-05-15 @ 08:44:59
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0