Tiden är borta

Tiden idag har verkligen bara sprungit iväg. Sen jag kom hem efter matchen har jag suttit i en timme och tinat, sen ätit ett tag, sen kollat på tv medan jag pluggade lite. Men hann jättelite, så jag fattar inte var tiden har tagit vägen. Klockan är redan 10. Herregud. Jag har inte fått något gjort känns det som. Innan jag åker hem härifrån på söndag ska jag vara helt i fas med föreläsningarna och lektionerna i skolan. Det borde jag vara. Ändå jättelänge ledigt ju. Men jag förstår inte var jag har gjort av tiden. Helt crazy. 13 bevis kvar att hitta och skriva rent. En massa sidor att läsa, i båda böckerna och alla anteckningar + räkna ikapp och förstå. Jaaaaaaaaaevlar vad detta inte komma gå, så lat som jag är kommer jag inte hinna med hälften, men jag måste :( GAH.. skitsamma, inget mer tjat.

Hrm, regnar det inte imorgon så ger jag mig nog ut på en kort kort joggingtur. Då menar jag också kort, kanske 12 min sådär, har inte tränat på länge och slutade i stort sett för att jag hade problem med hälsenan, så måste börja lugnt nu, måste stretcha ordentligt innan och jogga nätt och försiktigt.

Just det, gjorde en god varm macka idag. Vanligt sånt rostebröd, på den hade jag då ketchup, ost, skinka, tomat och tonfisk, och in i mikron på GRILL och så är den god och varm sen :D På den första hade jag cashewnötter ovanpå, men de la jag på efter resten av mackan varit i mikron :P

Nu har jag sett Ghost Whisperer, nu börjar det bli en handling som följer genom alla serierna, har inte varit så riktigt innan. Det är väl dem på den andra sidan som inte gillade hennes work som är i farten nu. Haha, skitsamma.

Aja, god natt för er som inte har en ledig klämdag imorgon ;D

Grattis Norge :D Eller ja, säger man grattis? :/ Hoppas ni haft en bra egen dag då.. Eller något.. nee, trötter Knutte nu..

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha.. oh well ;P

2007-05-17 @ 23:19:09
URL: http://wiildthiing.blogg.se
Postat av: Mimi

Jag missade nästan halva avsnittet av GW:(

2007-05-17 @ 23:28:27
URL: http://sotsak.blogg.se
Postat av: Kristina

Ja ibland kan man undra var tiden tagit vägen:)

2007-05-18 @ 13:45:43
URL: http://thisis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0