Tentan är over

Det är ööööööööööööver nuuuuuuuuu, men jag kommer ihåg allt jobbigt skitpluggande jag hade med dig, men du är ööööööööver nuuuuuuuu, jävla matte beta aldrig mer.. haha, who am I kidding typ.. har bara haft tentan som jag typ inte klarade så det blir att plugga inför omtentan den 24 augusti.. Nu är det iaf sommar, skönt det. Inget mer mattetänkande, blir dock svårt att inte tänka på det under sommaren, gah, skit, men ja, skitsamma :P

Så efter tentan gick vi ner i stan och käkade en kebab och drack en öl. Nu är jag hemma och har ingen aning om vad jag ska göra. Det är egentligen min springdag idag, men jag är mätt efter ölen så vet inte om jag orkar springa, vill inte att det ska hinna bli för mörkt iheller, kanske kan springa imorgon bitti eller något? Äh, vi får se..

Han här ser lite skum ut, eller hur? :P haha..

image170

Kommentarer
Postat av: Karin

snygg bild!!!
resan? på resbyrån:)

2007-05-31 @ 08:54:45
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0