Shittos

Som vanligt så har dagen sprungit förbi. Har försökt plugga en massa idag, men ja, inte kommit så långt, har fortfarande en massa att läsa och räkna :( Har försökt räkna en gammal extenta med, men det skulle jag aldrig försökt :P Aja, måste läsa mer och sånt innan jag ger mig in på det. Men ja, 8 dagar till tenta och det är typ 1% chans att jag klarar den, eller ja, med den kunskapen jag har nu så klarar jag inte den, men om jag pluggar som satan till onsdag så är det kanske 50-50, aja får se då.. Men jag har iaf inga förhoppningar.

Har varit ute och sprungit en sväng idag med, skönt. Men jag börjar må illa när jag gör det :/ Vet inte varför. Men på vägen tillbaka gick det bättre iaf. Nu ska jag se House, men om jag har sett dagens avsnitt redan blir det DH, mer matte väntar också.

Usch och en lång dag i skolan imorgon.. Jag orkar inte mer, shittos pomfrittos vad jag behöver looooov.

Adios.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja behöver oxå looov :O

2007-05-23 @ 12:05:04
URL: http://www.pernillaelisabeth.blogg.se
Postat av: Alice

Naw, okej men se hur långt du hinner med tentan. Känner du att du fixar det så kom jättegärna dit, hade varit himla trevligt faktiskt. Lycka till med pluggandet snäckan! Jag tror du fixar tentan, bara du vill ;)
Puss och Kram

2007-05-23 @ 19:41:51
URL: http://alicealice.blogg.se
Postat av: Missankre

känner likadant ska plugga fram till lost å sen efter de.
själv?

2007-05-23 @ 20:01:12
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0