Luftballong

Okej, en sån dag. Så fint väder det har varit. Började med att gå ut i solen och käkade frukost. Sen satt jag och pluggade lite. Snacka om att jag fick färg, haha :P Gutt. Sen så fotade jag lite i trädgården, lite blommor och så. Efter det bestämde jag mig för att dra ut på landsvägen och fota lite till, så det gjorde jag. Efter lite pluggande till i trädgården så körde jag och pappa till bokskogen. Där sprang vi en runda, usch vad min konidition måste tränas upp :s Det var verkligen jättefint där, massa ankor och fåglar överallt :D Hittade ett bra fotomotiv, sött :D Men tyvärr får ni inte se det för jag glömde sladden till kameran i trelle :C Så ja, ni får se det när min sladd kommer farandes hitåt, och det kan ta länge :( Eller snart, jag hoppas på snart. Hursomhelst, efter bokskogen så körde vi hit till Lund. Här käkade vi lax och kollade lite på tv.
Nu sitter jag här och är mätt, det är fullt med grajor i sängen och på lite andra ställen i rummet, så måste städa innan jag får för mig att sova :P
Oj, det var en svart luftballong här utanför precis :P Fan vad kul att åka i en sån.

Åh vad jag stör mig på att jag inte har sladden till kameran, aaah, har tagit skitmånga bilder idag ju :P Åh, aja :(

Glöm inte bli medleam här http://gratisgen.se/?ref=65095 please!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0