Lördag

Lalala, lördag. var en tidig dag idag, för tidigt för en lördag :P Var uppe kvart i 8, aja, skönt att komma upp ibland. Var iaf i skolan och satt och jobbade fram till 12. Inget kul som hände under förmiddagen, var bara allmänt trött.

Idag ska jag plugga igen, kul, ne.. men ska göra lite nu så jag kan ta det lugnt ikväll och njuta av Eurovision. Aaah, vad kul att det är nu :D Hoppas det går bra för Sverige. Annars vet jag inte vem jag har som favorit, ingen speciell iaf :/

Ah, jag är shoppingsugen igen. Ska handla lite på Tisdag, men bara sånt som är nödvändigt, ska inte gå och bara kolla. Måste spara pengarna nu, speciellt när man inte har något sommarjobb :( Tråkigt med sant.

Nej, nu ska jag ta och käka en kiwi tror jag :D

Kommentarer
Postat av: Karin

sommarstället, ligger i söderhamns skärgård..

2007-05-12 @ 14:16:04
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Postat av: Erika

Ja det har jag, på dinsko! men jag har inte köpt den än, för den fanns inte i min storlek.

2007-05-12 @ 14:20:26
URL: http://misserikah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0