Lördag

Ja, lördag lördag. Enligt SMHI ska det bli 20 grader idag och imorgon. Kan ju hoppas :D Dock vet jag inte riktigt hur jag ska ta vara på det. :/ Funderar på att dra ner i stan och byta mina skor och handla lite annat. Men ja, vet inte, mår ju inte så bra, så kommer nog inte orka :/ Är inte sugen på att gå ut och sola bland alla andra :( känner mig helt slö, hade varit helt lönlöst med att sätta sig och plugga, det hade inte gått.. :P

Hrm, jag skulle vilja göra en god sallad. Jag har aldrig varit bra på att äta det så om ni har några förslag på en god sallad så säg till :P Jag är ganska kräsen men käkar väl det vanligaste, typ tomat och gurka :P haha, nämen, säg något gott please :P

Idag gick jag upp halv 11, sov halvbra :/ Drömde massa jobbiga drömmar igen, blää.. Nä nu ska jag gå och duscha sen drar jag ner på stan!

Kommentarer
Postat av: Karin

tack:) hoppas du har en fin dag!

2007-05-05 @ 16:37:47
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0