Kamerasladd

YES! Har ju glömt min kamerasladd i Trelleborg, men smart som jag är så testade jag sladden till min andra lilla kompaktkamera från HP, och jomenvisst, bilderna kom in i datorn med hjälp av den med :D Gutt :D

Det har varit mycket pluggande idag, inte kul, men ja, långt ifrån klar med vad jag måste göra.. uuuusch, jag har verkligen tentaångest nu :( Måste göra upp ett schema med små pauser till mat och springande, och helst göra upp vad jag ska plugga på under pluggtillfällena :/

TFF spelar idag igen, mot Djurgården den här gången. Idag måste vi ta poäng, snälla Trelle. Jag ska tyvärr inte se matchen idag, kom hem från Trelle igår och det är jobbigt att åka dit bara för en match och dessutom tar det mycket av pluggtiden som jag behöver :( Usch, får lyssna på den på radion istället. Kom igen nu Trelle!

Här är en bild jag tog i trädgården igår i det väääldigt sköna vädret :D

image160

Kommentarer
Postat av: Sweet Sabine *

JÄTTE FIN BILD!
Vilket program använder du för att redigera dina bilder? Med skuggan å det.

2007-05-21 @ 19:04:24
URL: http://enibas.blogg.se/
Postat av: Jörgen

Har DU kollat TheGuide idag??
Nya recensioner varje dag, intressanta omröstningar och mycket annat kul!
Ses i vimlet! :-)

2007-05-21 @ 20:20:30
URL: http://www.TheGuide.nu
Postat av: Missankre

jaa, de är inte kul :(
haft en bra dag?
sov gott

2007-05-22 @ 00:52:29
URL: http://missankre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0