Jävla fisk

Sitter och pratar med min pappa i telefon. Sätter mig vid akvariumet. Tittar ner i den blåa lådan jag har när jag bytar vatten till det. Vad ser jag? JO en fisk ligger i lådan. Den jäveln har hoppat ut. Den skrämde skiten ur mig. Hur fan kunde den hoppa ut? Typ 1 m till närmaste LILLA hål i akvariumet.. den måste ha hoppat upp på glaset, hoppat bort till andra änden av akvariumet och sen ner i lådan. Hur fan lyckas den? Den måste ha haft panik att inte komma ner igen ju heller. Stackare :( Och undrar hur länge den har legat där, har för mig att jag kollade i den lådan igår och då var där ingen :( Usch usch usch, jobbigt med att jag har drömt flera gånger att den största av dem ska hoppa ut, honan, för hon är så aggro, men detta var den äldsta av ungarna, eller, den största av ungarna :( Usch, hur kunde den få för sig det? Jävla fisk.

Kommentarer
Postat av: Karin

ja nu är alla punkter klara iaf:p

2007-05-02 @ 21:41:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0