Grr..

Åh allting jag skrev försvann :C och det var inte som jag glömde kopiera, utan när jag öppnade detta fönstret igen så var bara inlägget tomt :s strange.. hade ju skrivit skitmycket, jävla skit.. :C
Iaf..
GOD MORGON FFS.. ja nu är jag irriterad.. Hur mycket pluggande blev det nu då, nej nästan inget, lalala..

Nya och sista avsnittet Heroes ska jag se snart, spännande. Efter det så blir det pluggande som gäller, har väldigt mycket och göra, och om förra inlägget jag skrev inte hade försvunnit så hade ni fått läsa en hel uppsats om min ångest, men nu slipper ni det eftersom bloggen antingen är dum i huvudet eller så är det något annat galet.

Jag är sur på photoshop med idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0