Gillar inte plugg

Varför är jag så dålig på att plugga? Kommer aldrig klara tentan om jag fortsätter såhär. Det känns som om jag lagt ner pluggandet nu och hoppas på enkla uppgifter och får kämpasatan på provet och hoppas på det bästa. Men jag har haft en hel eftermiddag idag och en hel dag imorgon att plugga, så jag kan ju plugga mer, men ja, känns, nej, känns inte som om jag orkar mer eller som om det kommer ge mer, gör ändå bara de uppgifter jag tror jag kan :P så ja, ne, usch..

Jag har absolut inget kul att skriva här, för det enda som händer nuförtiden är tentapluggande så, ja, jag kommer vara tråkig ett tag :P eller ja, har ju redan varit det ett tag nu, men ändå.. Nej nu ska jag snart ge mig ut och springa, sen blir det mer pluggande och CSI NY sen är det sova, nej usch jag vill inte sova, då kommer jag en dag närmare tentan ju. Har iaf 4 poäng till tentan nu, så behöver bara skrapa ihop 14 poäng på tentan, hur ska det gå till då? Hoppas bara jag inte slarvar på de uppgifter jag verkligen kan :P Aja, får hoppas på det bästa.

Gräslökskogen nedan. :P
image168

Kommentarer
Postat av: Anonym

gott med purjolööök :D

2007-05-29 @ 15:15:57
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0