Enkla uppgifter please

Usch tentan närmar sig, men om 3 dygn är den över. Usch, har försökt plugga, men ja, har kanske lärt mig något, men inte mycket iaf, hoppas jag inte slarvar när det väl gäller :S Och snäääälla ge mig enkla uppgifter :C Jag undrar hur min sommar kommer bli; 1, varm, lugn och skön, eller 2, "FAN jag måste göra omtenta.". Det lutar iaf mot det sista just nu.. Har några extentor som ligger på internet som jag pluggat på nu, men kommer ju nya typer av uppgifter hela tiden. Jag får helt enkelt hoppas på enkla uppgifter de första och att jag inte slarvar bort poängen där. Men lycka till att jag kommer få 5 poäng på nån av dem :s ne, jag är för slarvlig för det. Skriver bara och räknar ut det, skriver inte liksom varför det är så osv. Slarv slarv är mitt mellannamn.
För att bli lite gladare och få mig på humör att plugga ännu mer så jag inte har någon ångest till sommaren lägger jag in en bild på sommarens goda (bland annat) jordgubbar och glass :D
Ne usch vad datorn är seg, orden kommer inte upp när de ska så nu slutar jag skriva och fortsätter plugga.

TRELLE vann idag, yeeees, 1-0 mot Kalmar, skitbra, tre poäng är nice!

Hoppas ni haft en trevlig helg och trevlig vecka på er :P

image167

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0