Ledig

Såklart så sov jag för länge idag, kunde jag väl ana, har tydligen inte varit alltför närvarande när klockan ringde imorse :s Jag är alltid så förvirrad på morgonen, det är väldigt konstigt, drömmer vissa saker och varje gång klockan ringer betyder det olika saker liksom, det är skitsvårt att förklara, men det är läskigt iaf, jobbigt att inte vakna utan bara fortsätta, aja, inte lönt att försöka förklara ens en gång. :P

Hur som helst, när jag väl gått upp fick jag ta ut falukorven från frysen så den skulle hinna tina till lunchen. Sedan tog jag itu med akvariumet direkt, bytade vatten och rengjorde rutan, det var bra gjort av mig. Sedan började jag med packningen, det gick långsamt, men nu har jag packat det mesta. Ska vara här i Lund imorgon och sen på lördag ska jag och mamma till Nova Lund och efter det så kör vi hit och hämtar min packning och kör hem mig och den till Trelle. Skönt att inte behöva åka med packning på bussen.

När jag packat klart så satte jag mig i solen och jäste lite, åt äpplet med som jag sa att jag skulle, strongt. Sedan gick jag och köpte ett frimärke så jag kunde skicka iväg mitt brev till försäkringskassan, det var också bra gjort av mig. Det blev inget läsande och ingen fotografering idag tyvärr, aja, får göra det sen när jag kommer till Trelle. Det är mycket finare där dessutom :)

Nu har jag sett ett spännande avsnitt av Lost. Sen blir det att se Medium och CSI Miami, och pluggning innan dess, sen är det sova så man orkar med sista skoldagen innan lovet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0