Korridorsfest

Ännu en bra dag :P
Kvällen började med en trevlig ceremoni killarna har, iofs missade jag halva, men ändå :P De lämnade över riskokaren till nästa alfahane i korridoren :P Sen var det bingo med priser från de som flyttar + lite annat :P haha, trevligt.. var väl tur att man inte vann något, vem vill ha en papperskorg? :P var iofs lite vinster som var nyinköpta, och en badanka hade ju inte suttit fel :D
Sen tog det iaf ett tag innan det blev mat.. Men det blev GRILLAD kotlett och potatissallad :P Det var faktiskt godare än jag trodde det skulle bli, men så har man ätit grillat i år med =)
Sedan blev det folkfest tänkte jag säga.. men det blev fest iaf och folk kom hit, vi hade även en ljusanläggning och rökmaskin :P Det ni, har ni haft det i erat kök någon gång? :P Ne tänkte väl det xD
Funderar på att gå och lägga mig nu, är trött efter denna helgen och det börjar dö ut, och jag hittar inte chipsen :| längre, jag som hade sån bra koll på dem innan, haha, aja :P Så kan det gå..

Förresten så har jag fått en låt på huvudet
VIDEO KILLED THE RADIOSTAR

Men alltså världens bästa låt måste vara Sommartider, har kommit fram till det nu, alltså oj, allt bara är så bra, bra att dansa till, enkel att sjunga med till, MINNEN, sommarlåt, allt alltså, eller hur? Det måste vara den bästa låten någonsin ;D

Ge mig lite tips på lite bra gamla låtar, gamla bra partylåtar, är sugen på att bränna en gjuten skiva för förfesten :P

Glöm inte skruva tillbaka klockan :o Alltså en hel timme försvinner.. Klockan är tre min i 2, två min i 2, en min i 2, 3!!! Sen är klockan 3 :P haha, usch, jag kommer inte vakna imorgon då :| och hur ska jag komma ihåg att skruva tillbaka all my watches :P

Okej nu har jag bestämt mig, jag har lämnat korridoren, nu ska jag krypa ner i min säng, även om det är tidigt, bara 1, så har man varit igång tidigt idag, nä nu är det dags, inte kul där ute längre för mig som inte vågar pratar med folk :| Dessutom orkar jag inte bry mig om nytt folk, lär hellre känna korridoren ännu bättre typ :P Skitsamma, GOD NATT =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0