Söndag

Ännu en söndag. Söndag? Varför känns det som lördag? Jag måste nog ha ett jobb, ska man bara gå och lata sig i 10 veckor till? Nej jag behöver något att göra faktiskt, behöver pengar med för den delen. Gah, varför hittar jag inget och varför hör ingen av sig där man skickat in, bla bla. Tro man bara går in i en affär och frågar om de behöver hjälp när där inte är någon skylt eller något. Nej. Aja.. Hrm, lite finare väder idag, 20 grader och sol. Har ju varit regn ett tag nu, skönt med sol igen.

Jag funderar på lite olika sommarmotiv, hrm, vill fota lite, men ja, är på samma ställen alltid så blir inga nya motiv typ, haha :P Aja, får komma på något.

Jag måste springa igen, har varit regn och inte haft tid på kvällarna när jag skullat springa de senaste dagarna så har inte blivit något, aja, får väl se hur det är ikväll då.

Nu ska jag sätta mig i solen och läsa lite tror jag, eller får se hur varmt det är, ska iaf ut och känna på vädret :P haha.. hejdå

Här kommer iaf en liten humla som surrade omkring i trädgården häromdan:

image184

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0