Åka buss billigt

Grattis till alla studenter igår, ni såg ut att ha det lika kul som jag hade det förra året. Lycka till alles.

Ja igår var det student, jag vill också ta studenten, bara en gång till, haha, det var kul att se alla vara så glada för man vet precis hur kul det var :P Jaja, det var nice. Vill inte prata för mycket om det då blir man helt nostalgisk and stuff. Idag är det iaf 1 år sen man stod där på trappan själv. Herregud, det var tider det.

Det regnar idag, kul, nee.. Ska snart dra iväg och köpa Sommarkortet så man kan åka buss billigt och mycket i sommar, sen ska vi till Höllviken, är där till måndag typ. Jag är helt trött.

Måste flytta på datorn från golvet nu så vi kan byta vatten till fiskarna, inte så lämpligt att den står precis nedanför när vi ska slabba med vatten. Nej nu ska jag käka, duscha och byta vatten sen hejdå trelle för den här helgen.. :S Jag är trött..

Dagens kollage iaf:
image183

Kommentarer
Postat av: Sharlet

själv tar jag studenten nästa år så :D
hoppas på fint väder då iaf, haha

2007-06-16 @ 12:12:07
URL: http://nookiie.blogg.se
Postat av: Fröken Fredag

Jättefina bilder!

2007-06-16 @ 12:13:45
URL: http://josfin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0