Tisdag

Hrm, har både varit i Trellestad och Malmöstad och Höllvikenby idag. Intressant. Jag tror jag vill ha ett par skor på scorett, men jag är inte säker. Hrm.. Får fundera lite till.. Fick iaf handlat lite strumpor.
Hrm, inget annat roligt att säga egentligen. Var hittar allt folk sina snygga shorts? Haha, jag hittar inga fina typ.. :/ Ser folk på stan så liksom oooh, såna vill jag ha, men ne, never att jag ser nån i nån affär ;P Aha, shit the same, antagligen bäst för min ekonomi.

Jao, min hemsida är i stort sätt klar, jag ska bara hitta nånstans och nått sätt att lägga ut den på. Får väl läsa på om det lite med.

Btw, har ni kommit in på era utbildningar/kurser till hösten? Man kan ju kolla det på studera.nu nu :P Jag sökte två extrakurser men kom bara in på den ena :s stod att jag anmält mig försent, men nej, det gjorde jag inte. Dessutom stod det att det skulle vara platsgaranti. Stod att jag inte fick läsa mer poäng, men snälla, vissa läser ju hur mycket som helst? Nu hade jag ställt in mig på att läsa den :( Attans..

image241

Kommentarer
Postat av: Karin

haha skicka hit gurkan i ett paket nästa gång:p

2007-07-10 @ 20:05:43
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0