Extrakurs eller inte?

Jag börjar tro att regnet inte tar slut.. Herregud, vatten, stan är full av vatten.. haha :P

För första gången är mitt minneskort till kameran fullt, visst brukar använda mycket av det, men brukar lägga in bilderna efterhand, men nej nu är det fullt, 686 bilder får plats :P

Hrm, såg att boken till min extrakurs jag tänkte läsa till hösten kostar 370 kr. Så frågan är om man ska läsa den.. Läste att min ordinarie kurs på programmet är ganska svår, eller ja, jobbig iaf, men mycket inlämningsuppgifter och så, så frågan är om man har tid till två extrakurser, man kan ju alltid testa, men om boken kostar 370 kr.. Men ja, det är ju intressant, och kurserna lär bli jobbigare så kanske bäst att läsa det nu denna terminen, och annars kan jag ju alltid tenta upp den nån annan gång, hrm.. ja..

Vad ska man göra när det regnar? Jag orkar inte sitta inne längre, det är gaaanska jobbigt..
Nej ett samtal nu om att någon vill ha mig på arbetsintervju hade passat bra.. Nehe..

Är nu inne på min andra  bok denna sommaren.. Stephen King - Signal, tog några veckor efter att den andra tog slut som jag gav mig in på en ny :P

Ni kom är duktiga på hemsidor och sånt, läs förra inlägget och hjälp mig! Please :P

image228

Kommentarer
Postat av: Karin

vattnet ser helt underbart ut!

2007-07-06 @ 15:17:44
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0