Aj min hals..

När jag lagt mig igår kände jag lite i halsen. Vaknade under natten, aj aj. På morgonen sen var jag helt slö, ont i huvudet och halsen. Hatar att ha ont i halsen mest av allt. Men skulle till Malmö idag med mamma, så jag drog in där ändå, hade tagit en ipren och en panodil. Kände mig fortfarande lite tung i huvudet men annars okej. Köpte ett par dojjor, det var allt. Fick även en topp av min mamma som varit i Dublin.

Sen kom jag till Höllviken igen och var seg igen. Tvingade min snälla pojkvän att laga maten. Nej okej jag behövde inte tvinga honom, han gjorde det när jag bad :P Sen sov jag någon timme efter det. Nu är jag lite pigg, men ja, inte helt.. Nej, god natt igen, ska lägga mig i soffan och vila lite.


Kommentarer
Postat av: Karin

ajdå.. hoppas det går över!

2007-07-22 @ 15:07:46
URL: http://karinolofsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0