Fredag igen

Då var det fredag igen då, veckorna går ju skitsnabbt :P
Hursomhelst, idag är det 2x CSI, det är bra.. men dock måste jag plugga idag/ikväll, tar emot, men måste göras, dock känns det inte som om det kommer gå bra ändå, eller  ja, det känns olika, känns som om jag kan det jag inte kunde från förra provet, men känns som om där är så mycket mer teori som man aldrig kan få in, så hoppas bara på att det blir en enkel tenta :s aja, hoppas iaf!
Och mina skor är fixade nu iaf, med lite brun skokräm :D Så får inviga dem imorgon så mina fötter inte fryser på provet :|
Sen när man kommer hem är det melodifestivalen, ha, hoppas det är några roliga låtar denna gången då: P Till det blir det marängsviss, mums, glass, chokladsås, maränger och banan! Och till det blir det lite Passoa :D Ojoj, ja, jag ska dricka lite med mig själv, men det får jag lov att göra!
Fast är ganska sugen på marängsviss idag med så funderar på att fuska lite och käka det idag med :D Det borde jag få lov att göra :P Hursomhelst, back till pluggandet nu då!
Trevligt helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0