20 poäng fysik

Ha, vem kunde tro att jag skulle ta 20 poäng i fysik vid Lunds Universitet? Nej inte jag heller, men ja det har jag gjort iaf :P haha, det ni.. skönt att den bakom sig..
Och om en månad är det tenta i matte :s herre min gud.. hur ska det gå till?

Och nu har jag handlat godis :D blev jättesugen på det :P haha.. men blir helt arg för i gott och blandat har dem skitmånga av de svarta med hål i, dem är ju inte ens goda :(
Men men :(
Och till helgen ska man som sagt till Trelle, ska bli skönt, ska nog ner i stan lite och kolla runt, ha, har skrivit en lista på vad jag ska ha :P ha.. hursomhelst..

Undrar om man ska ta sovmorgon imorgon *-) Ja det ska jag nog :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0